Sista dagen.

Idag är sista dagen jag är hemma. Imorgon ska jag åka till Säffle och komer inte hem förän på fredag.
Jag är ganska nervös, för det blir första gången jag åker iväg utan min familj. Jag har vist varit utan min familj förut oxå men då har det varit att de åkt iväg utan mig.
Jag åker till ett ställe där jag inte känner någon och aldrig varit förut så det ökar ju på spänningen utöver att jag är nervös över hur det ska gå med övningskörandet.

Igår fick jag ett så sött kort av min kära syster. Men hon fick smussla lite när hon skulle ge det för det är ju fortfarande lite hemligt att jag ska iväg. (Vi var nämnlgen hos mina föräldrar och firade påsk igår. På hennes sida kan man läsa lite om den dagen och även se lite bilder.) Många vet om det men jag har sett till att mina föräldrar inte vet något. Jag vill att det blir en överaskning åt dem eftersom de länge undrat när jag ska ta körkort.

Ja nu vet jag inte ifall man har fri tillgång till dator med internet där i trafikskolan, men ifall det finns så ska jag försöka skriva lite om hur det går för mig med intensivutbildningen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja det förstår jag att det är spännande. Jag tror att det kommer att bli en givande tid för dig. Hoppas du får roligt och önskar förstås lycka till med körkortet :)



Synd att kortet blev lite böjt när jag hade det i fickan, men jag tror nog att budskapet ändå kom fram ;)

2009-04-12 @ 14:58:04
URL: http://candoris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0