09.03.20

Jag har tagit ett foto i timmen (efit) fredagen den 20/3. Iden till detta har jag fått från Theresia. Har dock inte orkat lägga upp bilderna föräns nu.

Så håll till godo - här får ni se lite av vad jag gjorde då:


06:50 
Jag har just stigit upp.
Dags att vakna



08:00
Barnen ska iväg till skolan och jag ska handla mat.
Iväg till skolan


09:00
Jag försöker lära mig hur jag bäst packar min nya dramaten.
Var tvungen att testa min nya dramaten.


10:00
Jag väntar på skjuts och vädret är underbart
Väntar på skjuts. Det var härligt varmt.


11:00
Tittar efter ifall vi fått någon post.
Hämtar posten.


12:00
Elias har kommit hem och jag hjälper till vid legobygget.
Bygger med lego med Elias.


13:00
Nu var äntligen pirates bryggan klar.
Äntligen färdigt.


14:00
Nu har jag testat "Rent hus" metoden för att göra ugnen ren. Funkade bra.
Har putsat ugnen, se vad den blänker.


15:00
Nu är det dags för fredagsfika.
Dags för fredagsfika.


16:30
Håller på att göra klyftpotatis och glömde nästan att ta kort.
Håller på att göra klyftpotatis.


17:45
Maten är färdig. Det blev vitlöksmarinerad lax med klyftpotatis och så en grönsallad till det.
Maten är klar.



Efter maten så glömde jag totalt av att ta fler kort men vi gjorde inget speciellt . Vi såg lite på TV och hade det mysigt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaha, Ronja berättade ju att du hade haft en efit-dag. Fast hon sa att du tog ett kort i minuten, hahaha! Men jag förstod förstås att det var ett foto i timmen, jag har ju också gjort sånt men orkade inte engagera mig mer än ett par gånger. mysiga bilder :D

2009-03-24 @ 22:01:38
URL: http://candoris.blogg.se/
Postat av: Theresia L. Marissa

Vad kul att du också efit:ar! Det är ganska roligt för man tar ju bilder på sånt som man inte gör i vanliga fall. Och det är roligt att gå in och titta på andras efit-dagar och se vad som hänt under dagen :-)



Hur går "rent hus-ugns-rengörings-metoden" till? Min ugn skulle också vilja bli ren. Vi har en "självrengörande" ugn, så man behöver inte bry sig om sidorna på den. Men luckan och botten måste göras rent... Och jag tror det är dags snart för det luktar bränt när jag kör igång den ... :-/

2009-03-27 @ 07:48:30
URL: http://theresia-marissa.se
Postat av: Gurkiss

Kikar in din efit dag KUL



idag är det ny efit dag.



Ha de gott.

kram gurkiss

2009-04-09 @ 00:17:34
URL: http://gurkiss.com/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0