Konstig upplevelse

I fredags så var jag hos frisören.
Jag skulle klippa och färga håret eftersom jag ville se snygg ut på bilden som ska vara på körkortet. Frisören började med att fråga ut hur jag hade tänkt mig och jag förklarade. Hon satte igång och färga mitt hår, mot slutet så frågade hon ifall jag ville ha något att dricka medans färgen verkade. Jag svarade att jag gärna tog kaffe om det fanns. Hon frågade om jag vill ha något till kaffet men jag svarade att jag vill ha det svart.
Hon gick iväg och jag antog att hon skulle komma med kaffet om en liten stund. Men kaffet kom aldrig så jag tänkte att hon kanske glömde det. Det gjorde inget för jag hade drukit ganska mycket kaffe under dagen.

När det var dags att tvätta ur färgen så schamponerade hon extra länge och 2 ggr. sedan tog hon i någon inpakning eller balsam och plötsligt fick jag världens underbaraste huvudmassage. Jag blev ganska paff och kunde först inte slappna av men sedan njöt jag. Hon masserade säkert i 5 minuter och det var så skönt, jag har nog aldrig fått huvudet masserat förut.

När hon sedan klippte och gjorde iordning mitt hår så var även fönandet extra långt. Hon tog verkligen god tid på sig och plattade mitt hår med plattång oxå.

Hon kanske insåg att hon glömt kaffet och gjorde detta istället. Om det var så så skippar jag gärna kaffet nästa gång oxå..

Kommentarer
Postat av: Nanna

Vad mysigt det låter. Hmm. Jag brukar ju inte tycka om att gå till frisören för att klippa mig ... men jag kanske skulle satsa på att färga håret hos någon nån gång. Huvudmassage låter gott. Och kaffe på frisersalong. :D Det låter härligt, tjejigt värre hihi.

2009-05-11 @ 20:21:06
URL: http://www.nanna-maria.com
Postat av: Theresia

Jag fick håret tvättat när jag skulle permanenta mig. Det var superskönt! Trodde att det skulle vara jobbigt, men det var tvärtom. Förstår att du var nöjd med ditt besök! ;-)

2009-05-28 @ 11:57:15
URL: http://www.theresia-marissa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0